min helg

helgen är snart slut, den har nästan flugit förbi lite!
i fredags blev det mat och ishockey med stefan och jessica, marie och anders, jag, jojje och anton. sen hem och nanna (som väntat var jojje ganska så trött efter sin jobbe vecka, med endast 9 timmars sömn, måndag till fredag)
i lördags blev det en sväng till puma-lagrets utförsäljning, lite kläder blev inhandlade. visar imorgon!
på eftermiddagen blev det barn kalas hos olivia, som precis blivit stora syster till tvillingarna :)
kvällen bestod av ishockey, film och pizza/kebab, mumsigt.
nu sitter jag och väntar på att jojje ska komma till mig så att vi kan åka till sjukhuset och hälsa på de små krabaterna, men det verkar gå slött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0