lunch i solen

efter två timmar på körskolan satte jag mig i solen och läste i teoriboken, i väntan på att besöka sjukgymnasten.
efter att ha fått skakiga armar och fast tejpade axlar cyklade jag hem och kokade ihop litta mat som jag tänkte ge er receptet på för det blev jäklans gott!

stek bacon och när de nästan är klara rör ner champinjoner (ja, jag googlade stavningen) och en krossad vitlök och sist tomaterna. till detta kokade spaghetti (så ni inte tror att den är "rå" liksom) men det går nog lika bra med pasta eller så



bjuder på en bild på min fina katt också.
 hon är så taggad nu när det är varmt och fint väder. (det är med andra ord ett under att jag fick en bild på henne utan att hon är helt suddig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0