mot gh

första dagen som känns typ lovig, om man kan säga så. försov mig till sjukgymansten, fast jag inte skulle vara där förrän klockan elva. men att börja med ca 20 minuters massage var ganska så nice!
just nu håller jag på att byta om, torka håret, sminka mig, packa träningsväskan och samla ihop truppen (jojje och julia) så att vi kan bege oss till mc för att äta innan vi (jag och julia) ska till gh och umgås med 35 små medborgare och sedan löka lite själva.

Kommer ni ihåg känslan?  Suttit hela dagen och haft högst poäng, sen kommer splitt och får skit höga poäng i matta, men kör bort sig i hopp och vi blir överlyckliga..   bara för att vi är bäst i skåne ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0