tisdag

jag som skulle ta tag i bloggandet...
tisdag, tisdag..
dagen var lite oplanerad men slutade mycket bra.
började med ett besök hos sjukgymnasten, det går väl sakta men säkert framåt.
begav mig hemåt, åt frulle och sen till jaquline för att kolla film. sen hem igen och fixa till sig, vardagliga kläder är alltid ett plus om man ska vistas ute bland folk.


(dagens outfit, fast vit halsduk och skinnjacka)
drog ner i stan. mötte upp julia och sen bar det av till mc med G och A. trevligt, sen bar det av ut till påarp och lite så.. landet, i know ;)

tråkigt inlägg men såhär har min dag varit. kameran är oerhört död, eftersom någon, mest troligt jag har slarvat bort laddningssladden, lyckat !

sov gott, alla söta
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0