min helg

fredagen skulle jag spendera tillsammans med mina pyjamas byxor i soffan med en film och dela en skål popcorn med pappa. men julia ringde och sa att så var inte alls planen :P
jag, julia och philip cyklade till lina och umgicks ! :)
i lördags upp och träna, börjar gå riktigt bra.. är taggad inför tävlingen nu..

det är typ två månader kvar, men snart kommer jag med mina nedräkningar och annat gulligt :P
sen träffa lina och julia för att kolla bio: i rymden finns inga känslor, asså fyfan ! jag rekomenderar den :)

 sååå bra :D
sen sov vi hos mig!
söndag, upp till gh och träna tjejerna och sen hem sova och sen till julia och plugga, eller ja. jag hjälpte julia eftersom min naturkunskaps läxa ligger fint i skåpet :P
sen hem och göra glass (och annan mat) som jag sitter och tjockar mig med nu!
hoppas ni haft en super bra helg. nu ska jag bädda ner mig i sängen och nanna :D
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0