bilder från igår

nu har jag lyckats bläddra igenom alla bilderna som vi tog hos julia igår :)


jag vet inte vad de gör liggandes på gatan, men jag sprang iallafall hem och hämtade kameran och sen hittade jag dem såhär ?! kolla julias paket btw på cykeln.

tårtbakning


mer bak. och smakprovning...!
 
jag startade ett krig och julia kan inte hålla telefonen själv. för att? ...hon baka?

krigare !

ja, julias och linas konstverk.. det ska stå PUSS

matlagning :D
alltid jag som lagar mat, men gottit :D

paket :D

gladis  julis ;)

kvällen avslutades med film och julia i paketen ? :)
Grattis igen, julia !

nu ska jag kolla film, hoppas att ni har haft en fin torsdag. imorgon är det fredag :D wiiho !
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0