första oktober


vaknade, brukar ju vara det första man gör om morgnarna ;)
sov dock väldigt länge idag, behövdes behövdes !

började dagen med att städa mig ut ur mitt rum
en applåd för sandra

frulle !


från osminkad till osminkad på ca fyra minuter !

en snabb tripp hem till jaquline och fixa skolarbete,
guldstjärna !

vi lyckades missa bussen

och tog istället en promenad

till detta lovely place !

utråkade efter att björn testat X antal skjortor 18 gånger ;)

foliehäst? :o  ;)

när jag kom hem var min bror en riktgit cikusartist. ja i kalsonger. han skulle visa när han kastade sig på kudden och gled flera meter framåt. han lyckades flera gånger och skrattade lika mycket varje gång. värt att nämna är att när kameran åkte fram misslyckades han och hoppade istället över kudden ....

kvällen avslutades hos lina tillsammans med julia och idoltittande.
nu ska jag bädda ner mig i sängen, upp tidigit imorgon.
har en fullspäckad lördag framför mig :)
sov sött
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0