5 rostmackor senare..

så är jag helt vaken !

hade bara två  timmars träning :) mega skönt, och ska nog titta på film med bror nu för att orka kötta tre och en halv timme ikväll !
jag är hyffsat pepp faktiskt.
tänkte slänga upp en bild på min putfit från igår.. min kamera var inte aktiv alls igår, men andra var mer aktiva så jag ska be om bilderna sen :)


bilderna är tagna mitt i natten när jag kom hem. jag, marie och anders var björnligan, dock kunde jag inte spöka ut mig alltför mycket eftersom jag var på gh och hade mina gymnaster precis innan vi skulle dra. men från början hade jag en skylt på magen med numret 176-671 och fett tuperat hår. sen målade marie skit i huvudet på oss också.. lätt de snyggaste brottslingarna alltså !

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0