bilder från vår tripp

här kommer det massa bilder. eller eftersom jag har lyckats knäppa av ca 500 bilder så blir det ju egentligen bara ett urval.

vårt lilla hus. näsrmare bestämt 20kvm, men det funkade finfint !

grill tajm !

grill-masters no 1 ! :D


ganska så stor husvagn, dock hittade jag och marie till "rikemansområdet" på en av våra kvällspromenader. "rikemansområdet" hade med sig träverandor och ute duschar, de andra nöjde sig ofta med att spika upp ett staket bara ?!



kvällspromenad

världens bästa marie <3



grill tajm igen ! det finns så många roliga historier. dock tror jag inte att de kan åter berättas såhär. det finns särskillt en om ett kuvert och en en -gångs-grill, kanske drar den någon annan gång :D  hahahahh...


låter bilden tala för sig själv ;) hihii

talar också för sig själv :p HAHAH


tidigt i morse packade vi bilen, och alla hjälpte till !

fotbolls tittande



fotbolls tjejen

på outletten som besöktes igår (lördag) fick jag bland annat med mig denna snygga kassen hem. visar innehållet en annan dag :)

ha det godis
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0