Hjältar / hjältinnor

nu är jag lite piggare :)
igår när jag och marie gick hem från skolan så hittade vi en plånbok och försökte få tag på personen som ägde den, dock utan större framgångar..
så idag när jag åkte hem, körde jag och mamma inom polisstationen och lämnade den. :) hjältar :):)

igår var det ff hos marie, men inget speciellt var planerat och när vi kom dit så gjorde vi lite mat. kyckling med wok och nudlar, super gott!!

marie kommer  inte så  bra överrens med sin diskmaskin, den snackar tyska ?!?
men maten blev som sagt super god, däremot blev kameran inte använd så mycket.. till efterrätt smälte vi choklad och satt och tryckte i oss frukter med choklad. (chokladfondue) mumsmumsmums :)

och jag har en sak till att säga, när vi var på vallåsen sa jag ju att jag skulle ta masa bilder. så blev det inte.. det var alldells för kallt att ta av vantarna och knöppa massa bilder. men en bild blev bra iallafall

både jag och marie är vana vid att åka men äger ingen utrustning själv, så vi hyrde tillsammans med maries storebrors tjej.. och jag och marie fokuserade som vanligt på massa annat och när vi hade burit ut skidorna kom vi inte ihåg vem som fått vilka skidor ?! smart!!
nu ska jag nog hjälpa mamma med maten, min mage börjar snart kurra
<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi e smidiga vi ! hihi XD

aa diskmaskinen har verkligen något emot mig :P man kan inte lyckas med allt :P vi lyckades i alla fall med maten ! :D :D hihi <3

2010-01-17 @ 20:13:01
Postat av: Anonym

hahaha, gulle !

måste ha motgångar för att få framgångar, typ.. tyvärr ?!

men high five för super god mat :):) <3<3

2010-01-17 @ 21:55:17
URL: http://sijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0