freezing

kom hem vid kvart i åtta, och fy vad kallt det är ute !
jag mötte som sagt upp marie när hon slutade. jag hon och carl-magnus gick ner i stan och satte oss på mc för att inte frysa ihjäl. sen en snabbis på stan med marie innan jag tog bussen till träningen med mina små tjejer. dom var fyra stycken av 17 hur lönt känns det?
nu funkar det iallafall att lägga upp bilder :)

Jag körde på strumpbyxor från gina tricot
svart linne från gina tricot
rosa linne med silvriga detaljer från gina tricot (också, haha)
beige kofta från zara

denna bilden är egentligen big fail. jag skulle kolla på bilderna på kameran så misslyckades jag, men det jag vill säga är att jag älskar nagellacket. :)
fick det typ när jag fyllde år, och har inte haft tillfälle att prova det. men igår kletades det på naglarna och det är såå snyggt !

<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0