Busringningar

oj,sorry att jag inte uppdaterat på hela morgonen (?!) klockan är typ ett :o
har haft fullt upp, halv nio kom det in en liten krabat till mig och sa att han inte ville titta på film själv i soffan utan att han ville kolla i mitt rum. så där låg vi och kollade på Nalle Puh (tror jag det var, jag sov :p)
vi låg där super länge innan vi gick upp och åt frukost..
sen har det inte hänt något.
just för tillfället sitter jag och pluggar lite, måste börja sätta igång hjärnan nu väl ?
haha, men hur störigt är det inte med folk som busringer? (därför rubriken) jag sitter här och försöker vara duktig så ringer folk och försöker vara roliga ! växte man inte ifrån sånt för typ jätte länge sen ?
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0