Bättre och bättre

Jag mår helt klart bättre idag :)
är inte längre sån skakis i kroppen, ni vet när man är så sjuk att man typ måste samla kraft för att orka resa sig från soffan, och när man väl står upp skakar benen...
har fått i mig lite skorpor och proviva. bara längtar efter att få trycka i mig massa god mat. haha.
men idag ligger jag och syster i vardagsrummet och tittar på massa urusla program egentligen, sånt man bara tittar på när man är sjuk haha.
imorgon blir det nog skola, då jag var inne och läste att efter 48 h smittar inte sjukan längre :)
skriver senare
<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men 48 timmar är ju idag och imorgon, sen smittar man inte mera! alltså på fredag är du inte i risk med att smitta folk.

2010-01-20 @ 12:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0