-6 + snö + vind

min lillebror vägrar att gå upp innan halv nio om morgnarna nu när han haft lov. så mamma och pappa fick inte upp honom, men när han vaknade klockan nio var det bara att gå upp och klä på sig. ganska varmt eftersom det ser inte så skönt ut utan för fönsret. så tre par strumpbyxor och en tjocktröja. sen upp på cyklen och cykla med honom till dagis. helt problem fritt. lagom varm ocskå !
men på hem vägen, haha, det börjar vräka ner snö... ganska fint, men kallt satan.
just nu är mina strumpbyxor inte längre svarta (?) men här inne ifrån ser snön riktigt fin ut. hoppas bara att det kan ligga kvar några dagar så att det syns att det verkligen är vinter !
vad ska ni göra idag?
jag har inga planer, men nu ska jag äta rostmackor och dricka varm oboy
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0