Duktig = belöning

träffade marie efter skolan, åt mat, pluggade eller marie hjälpte mig med engelska, hon är en ängel :) och sen lite snack, som vanligt ! Lovely :) <3
Sen skulle jag hjälpa en gymnastik grupp med fristående på husensjö skolan så jag begav mig dig. och vet ni? efter tävlingen (som är om 25 dagar, wiiie ! ) så ska jag skaffa mig ett liv. ett riktigt ! haha.. känns lite så nu.. ska typ träna ihjäl oss nu innan tävlingen, med sisådär 7,5 timmars långa tränings pass på lördagar. lördagar ?!
aja, nog om det. jag har precis pluggat röven av mig. geografi och lite englska och nu ska jag belöna mig själv med att beställa hem en super snygg klänning :)

älskar denna :)

flummig inlägg, men nu ska jag göra mig klar och sen bädda ner mig i sängen och kolla om det finns någont fint att somna till på tv :p
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0