Diskussioner

på svenskan blev det heta diskussioner idag ! religion blir alltid ett hett ämne i vår klass ! inte bara religion utan även hur man uppfattar olika saker.
det jag blir mest trött på är att människor inte kan vara ömsesidiga när det gäller att respektera vad människor tror på. Jag orkar inte !
när jag går inte i en diskussion gör jag det för att lära mig något och diskutera olika saker, jag pallar inte skriva allt. gå inte på beverlys.blogg.se och läs mer om morgonens diskussion. det var jag, beverly och jaquline mot en hel grupp andra :P

<3<3

Kommentarer
Postat av: jaquline

lika dumma som dom tycker jag är som inte tror på gud, lika dumma tycker jag dom är som tror på gud!!

2010-04-28 @ 19:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0