Vad?

ibland förstår jag mig inte på folk? kompisar?
det vissa personer håller på med leder ingen stans, inte till något bra iallafall !
hör du det?

okej, nog om det.. jag gillar inte när personer skrive om andra personer för att typ få uppmärksamhet, men det är inte det jag är ute efter, jag är ute efter att vissa ska börja använda det som finns mellan öronen !? get it ?
Jag är riktigt trött på att personer tror att de kn hålla på som de vill. men jag ska prata med personen i fråga.

aja, jag ska snart gå och göra ve mig och sen lägga mig i sängen och göra klart matte läxan ! det kommer behövas gott om sömn i natt eftersom det är skolan från åtta till typ fem imorgon !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0