reaktion ? noll ?!

jag vet inte hur jag ska reagera ! sur? förvånad? arg?
nej, jag vet inte alls ! När skolan var slut gick jag och jaquline ner i skåpen på tych, vi gick ganska snabbt eftersom  det hade varit en väldigt lång dag i skolan och vi ville bara hem ! när vi sen kommer ut och går mot våra cyklar, tar upp våra nycklar och kommer fram till cykel stället då är min cykel BORTA ! den står inte där ! den lyser med sin frånvaro !  ja! den är totalt borta !
min första reaktion var typ va ?! någon måste liksom ha flyttat på den, men nej !

usch, nog om det ! jag får fixa en ny cykel någon dag. så snabbt som möjligt, så har du en billig cykel, hör av dig !

nu ska jag ta något att äta. skriver senare
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0