ögonen faller ihopa

det är sant, snart trillar ögonen ihop !
klockan är snart halv elva och jag funderar på att lägga mig i sängen och titta på tv :) har lite "sova över" gäster här, två super söta/trevliga killar (män?) från england.. så super söt var han ena när han sa: Sandra, I can speak swedish ! listen, 50,60,55.
och jag asflabba. han kan typ säga några siffror, typ hej och hejdå ! haha :)
aja, de ska sova här tills imorgon, trevligt !
jag ska ligga och dra mig i sängen läänge imorgon, jag längtar. efter skolan drar jag nog ner på biblioteket, för jag måste låna en engelska bok, några bra förslag?
kanske hinner kassta in ett inlägg i morgon bitti !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0