Nyvaken

det var längesen jag sov såhär länge..
hela familjen har sovit så här länge och hur nice är det inte att min lillebror accepterar det ?!
vi hade en mega nice kväll igår, trevligt folk, god mat och massa så.
men klockan halv tre var jag ganska trött på de sista gästerna, kan ta detaljer sen..
men hon babblar på som tusan med mig om allt och alla precis som om jag var typ född igår! kanske hade hon druckit lite för mycket, men jag tror tyvärr att hon är lite så..
aja, idag händer inte mycket. är otroligt sleten. men jag hade inte tänkt uppdatera förrän ikväll eftersom jag faktiskt ska vara väldigt duktig idag, jag har massor att plugga, men ikväll kan jag tillockmed lova bilder ! WOHO !<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0