Måste ju ha

Mamma frågade mig precis
Hur  många sånna grejer ska du ha?
(med grejer menar hon hårgrejer asså plattång osv.. )
jag :vadå ?
mamma: du har ju typ tre stycken  plattänger ?!
jag: det ena är faktiskt en locktång OCH en plattång
(det är en nya babyliss icurl )
mamma: jaha och vad är det för grej du ska ha nu  då?
jag: det är faktiskt en sån volymgrej.
mamma: jaha ja !

Ja, så är det !
jag har jätte svårt att få volym i håret eftersom det är så lång och har ganska "fina" hårstrå, men nu har jag hittat denna
 
och den är inte särskillt dyr och jag tror att det kanske skulle funka !

<3<3


Kommentarer
Postat av: Esa

Hej! :)Vad är detta för ny grej? Känner att jag också måste ha en sådann :D

2009-09-12 @ 17:58:00
URL: http://fehre.blogg.se/
Postat av: jag

visst måste man ha en sån !

hur nice som helst, låter det som iallafall hahha :)

2009-09-13 @ 00:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0