fyra minuter över halv tolv

och jag börjar bli riktigt trött!
efter en hel vecka i skola är man inte upplagd för att ha gäster som sitter och skrattar/skriker och har roligt hela natten.. men jag klarar mig..
och imorgon ska jag roa mig ! då drar jag hem till olle men vännerna och har super skoj och en riktgit nice kväll hoppas vi på !
btw så skulle jag skriva om min dag, jag kan ju börja med att säga att det var otroligt drygt !
hade idrott (men var inte med ) sen kriminologi (gillar det, det är lite skoj ) sen engelska (gillar inte ) och sist svenska (i halvklass, vi fick inte gjort alls vad vi skulle, men det var skoj )
jag ska bättra mig med bilder, jag lovar, det är ju skit tråkigt att läsa utan bilder, men jag har bara gamla, så et är bara att välja, se gamla bilder i repris eller vänta lite ?!
god natt pusspuss
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0