Duktiga jag

nu har jag rpecis varit jätte duktig och gjort klar all matteläxa, erkänn att det var ganska bra !
haha, jag hade jätte lätt för matte innan och det har jag fortfarande men nu är det ju massa nya grejer så nu måste jag verkligen koncentrera mig (behövdes ju inte innan, när det mest var gamla grejer typ bara repetition) men när jag väl har kommit på hur man räkna de jävla andra gradsekvationerna, yttervinkelsatsen eller radvinklar och medelpunktsvinklar då funkar det super ! det är det jag har hållt på med hela kvällen sen jag kom från träningen ! vad har ni gjort ikväll?



slutar tidigt imorgon, så hör av er folket :)
ska iväg med jaquline och sen måste jag ha några plugg timmar, sen hoppas jag på att träffa marie någon dag, och skaffa mig ett gymkort !
shit, igår kväll hade jag inga planer inför veckan och nu är det typ full späckat !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0