Bror

tänkte lägga ett litet inlägg till, till min lillebror som fyller två år..
det är ju ganska stor ålders skillnad på oss och det är många som blir typ förvånade.. och ja ! jag har tillochmed fått frågan om det är mitt barn. haha..
det är bara min bror !

tänkte berätta hur det gick till för två år sedan:
Vi hade tjejkväll hos julia (kanske tillochmed firade hennes födelsedag) gick inte och la oss särskillt tidigt och sen ringer mamma (tror jag det var) halv tre eller tre på morgonen och säger nu kommer vi och hämtar dig. och jag bara vad fan yrar du om, det är mitt i natten.
och mamma bara, du kanska ska få ett syskon?
så det vara bara smyga upp, ta sina grejer och sen åka hem (utan att väcka hela huset) nästa morgon stannade jag hemma från träningen och tjejerna hittade på ursäkten att min pappa hade brutit benet och fått rosa gips ?! så jag var tvungen att passa min syster tills de kom hem från sjukhuset !
ni är söta ! (har ingen bild på alla:/)
men en gång till. Grattis bror (L)
<3<3

Kommentarer
Postat av: frida.

hahahah! så sjukt jävla kul.

"sandras pappa har brutit benet och har rosa gips!"

hahaha, minnen <3

2009-09-24 @ 13:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0