vad händer ?

har tagit det riktigt lugnt nu ikväll.. var en sväng på bogge med jaquline och björn, sen har jag ätit en god middag med familjen och nu har jag precis skrivit en liten pack-lista inför imorgon (då jag är exptert på att glömma saker, men ändå lyckas jag alltid packa med mig för mycket grejer)
men vet ni vad? jag har länge funderat på vad jag ska göra med mitt hår.. klippa av det? färga om det? bara klippa topparna? eller färga utväxten?
när jag och mamma var på stan berättade jag för henne om mitt "dilemma" (shit vilka I-landsproblem ?!) och hon sa, jo kom nu köper vi färg... har inte vågat fixa det ännu och jag tänker inte berätta vad som är på g !
dock måste jag klippa mig, jag gillar mitt lång hår och kommer absolut inte klippa av allt, men en bit !

okej, det såg lite kort ut.. men nu har jag hår ner till naveln och det känns lite långt !
vad tycker ni ? vad ska jag hitta på?
<3<3

Kommentarer
Postat av: jaqebacke

klipp det inte För kort!

du passar i ditt långa hår.

tkr du ska klippa bort en decimeter och sen ha luggen lite kortare:p kan visa på måndag!

2009-10-31 @ 09:35:07
Postat av: Anonym

klipp det Inte För kort!

du passar bäst i lite längre hår.

klipp inte heller luggen för mycket hih

kan visa dig hur jag menar på mån! // Jaquline

2009-10-31 @ 09:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0