bättre

jag mår så sjukt mycket bättre idag.
har inte längre något dunka dunka i huvudet och det känns inte som en anstängning att förflytta sig..
dock är halsen fortfarande sjukt "tjock" och det är svårt att äta normalt (kanske har dragit på mig halsfluss ?!
 - nej ! )
nu ska jag iallafall ut i köket och se om det finns något jag kan äta, hihi.
jag glömde berätta en sak igår innan jag gick och la mig....
Jag fick min kofta igår, och nu tänker ni säker jaha ?
men grejen är den att jag glömde koftan på ett hotell/vandrarhem i somras när jag och familjen var i simrishamn och hälsade på hos marie och hennes familj. detta är alltså nästan nio veckor sedan och nu har koftan kommit fram..
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0