super duper

min dag har varit super! mycket bättre än dagen igår :p
började med idrott, dock inte världens bästa stämning då vi (klassen) fåt dåliga nyheter typ...
skolan flöt på, och efter skolan möte jag upp marie och gick ner i stan, tränade, och gick till another pretty face och skulle kolla på våra bilder. blev dock inte så då de inte hade våra bilder där så vi ska dit imorgon igen :)

(detta är den ända bilden jag har tillåtelse att lägga ut, hihi)
kvällen har spenderats i maries (familjs) lägenhet, själva ! har lagat super god mat, ni kan få se bild imorgon det blev iallafall lax och lite sånt gott. :) sen har vi glottat på idol och kränkt chips och choklad :D
har haft super nice, lugn kväll
btw, jag fick glada nyheter i morse !!! får dock inte lov att berätta något. hihi..
nyfiken ?
god natt puss
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0