orkar inte

jag vill inte alls blogga men jag vill ändå skriva av mig !
satt hemma hos marie innan, och skulle lägga upp ett litet inlägg när vi såg att klockan var way to much..! och fick typ gå jätte snabbt för att marie skulle hinna med bussen. sen mötte jag upp jaquline och tog en snabb fika innan jag åkte med mamma och handlade :)

har ni någongång fått reda på något som gör att ni inte vet hur ni ska hantera det? elelr reagera ?
det fick jag idag ! jag vet inte om jag ska känna lättnad, glädje, bli ledsen, gråta eller allt på samma gång ?
men i vilket fall som helst så har något stort (en sorts last/jobbig känsla) försvunnit från mina "axlar"
kanske skriver senare, om jag orkar och känner för det
ha en super fin fredag kväll !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0