my day

min dag har varit på fullt tempo hela dagen, från början till slut !
började med att cykla till skolan, men första gången på länge så gick jag upp i God tid. sen historia (jag och jaquline är så sjukt duktiga, och typ badar i projekt vi ska göra !) vidare med geografi som slutade i katastrof (läraren var tvungen att ha genomgången i två gånger, halvklass, för att min klass har jävligt svårt för att vara tyst) sen kriminologi, flöt på.. och sist italienska som enbart känns som tidsfördriv. och det är kursprov nästa vecka, måste plugga till det också.
efter det följde marie och jaquline med mig hem. krängde godis och jag och jaquline skrev klart vårt samhälls projekt. det går framåt iallafall, börjar komma över min "skol-trött-period" lite

nu: har precis ätit hallon paj och nu sitter jag med en liten skål popcorn och skriver lite olika uppgifter. b la engelska och ps.
hur har er dag varit ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0