gladis

jag är glad fast att jag vet att jag inte kan sova ut imorgon !
jag har precis haft en mysig ansiktsmask/peeling i ansiktet och sen kletat på rejält med ansiktskräm i huet. blir så sjukt torr i ansiktet nu när det är kallt ute, för er som var intresserade av att veta.
nu ska jag snart krypa ner i min nybäddade säng, är inte det super skönt med nya lakan ?
btw, jag såg på nyheterna innan (det händer typ aldrig) men idag gjorde det!


jag såg något om att de skjuter delfinerna som inte blir sålda osv, jag som gillar delfiner och har simmat med de blev helt sur över att människor gör så. för att de tycker att de förstör haven ?!
ni kan själv kolla reppotaget här (som är filmat med dolda kameror)
http://nyhetskanalen.se/1.1333105/2009/11/13/kampar_mot_blodig_industri
kanske hinner slänga in något imorgon innan jag drar till skolan, annars uppdaterar jag senare under dagen !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0