duktiga jag

jag känner mig faktiskt duktig !
så själv god jag lät !
men det är sant, sen jag kom hem idag har jag hunnit med så sjukt mycket :) jag har skrivit klart svenskan som ska lämnas in imorgon, jag har gjort klart psykologin som det är typ "läxförhör" på imorgon, jag har hunnit plugga lite italienska, jag har fixat batteri till min miniräknare så nu ska den förhoppningsvis fungera till provet på torsdag annars har jag problem, och jag har varit och handlat med mamma och bror  !
allt detta på ca 6,5-7 timmar !


nu ska jag snart göra mig klar för sängen ! älskar mig säng! hih
btw så vill jag ha sommar/värme, någon som vill fly till värmen ?
<3<3

Kommentarer
Postat av: jaquline

JA! jag vill deeet....

2009-11-18 @ 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0