Usch, usch, usch..

Har precis blivit klar med laborationsrapporten som skulle lämnas in idag. Jag hatar att sitta och göra läxor dagen innan, men ändå så blir det alltid så. iallafall med sånna små. med större inlämningar brukar jag vara duktig på att planera och vara förberedd.
Har uppdaterat dåligt idag, och det ber jag om ursäkt för hihi
men efter skolan gick jag och jaquline hem (i regnet, haha) fikade lite, det börjar blir en vana.. så mycket pengar vi slösar på det, fy..
sen satte vi oss med min data och fixade med bloggen som jag hoppas att ni lagt märke till ! Det tog sin lilla tid eftersom jag  inte är så bra på sånna här tekniska saker och sen att min dator lever sitt egna liv och hackar som tusan ! det får nog blir ett datadoktorbesök snart !
När jaquline gick hem har jag ägnat mig mycket åt läxböckerna men nu är jag klar, och sååå trött!
skriver imorgon
god natt puss på er!
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0