torsdag

sista dagen imorgon, känns fett skönt med helgerna nu, vill bara att tiden ska flyga iväg så att man kan få sommar lov ! ska bara hoppas på att det blir sommar väder också, men i helgen ska det ju bli riktigt varmt.
ska snart förflytta mig in i mitt rum till min säng och titta på tv. imorgon bär det som sagt av till köpenhamn med klassen, hoppas på en toppen dag :)
även om jag ska steka totalt i solen i helgen och kanske träffa josse med flera så har jag mycket skolarbete att göra, nästa vecka har jag redovisning i naturkunskap (ekosystem), samhälls redovisning (eu, shit) - (har inte börjat) och sist men inte minst har jag och jaquline muntigredovisning på rapporten som vi lämnade in idag.
en vecka kvar- håll ut !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0