tisdag

Vi gjorde ju som sagt kladdkaka innan, resultatet behöver vi inte diskutera, inte för att det blev oätligt för det var jätte gott men vi hade Mega mycket komplicationer ! såhär: vi gjorde smeten som gick jätte bra, men sen när vi satte in skiten i ugnen så blev den aldrig klar, det visade sig då att ugn jävlen har gått sönder! :O
men som tur är bor jaquline typ 40-50 meter bort så vi gick hem till henne och gjorde den klar!




För övrigt har dagen varit helt ok, som vanligt var det skola men skoldagen slutade ju lite annorlunde precis som jag skrev innan, blir fortfarande väldigt irriterad när jag tänker på lärarnas argument och "anledningar" till att vara så sura !
I stora drag var det såhär: Igår var vi på en dansföreställning och när den var slut var det cirka 30-40 minuter kvar på den pågående lektionen, men alla gick inte dit ! och därför är vi (hela klassen, fast detta inte rörde alla) helt störda och klarar inte av någonting, istället för att sätta skolk och sen inget mer med det, precis som det är när vi inte kommer till någon annan lektion, nej nu tar de bort hela köpenhamns resan !!
kollektivbestraffning !!
fy, blir jätte irriterad..
kanske skriver ett inlägg till senare idag om jag hinner, annars skriver jag imorgon när jag kommer hem !
har nationella i matte imorgon, wish me good luck ! :)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0