tävling

tänkte skriva innan jag åkte till tävlingen idag, men jag hann inte.  Så nu kommer all info.
Var på GA-hallen typ halv tio, sen samla alla gymnaster, sätta upp håret, värme upp, förträna och sen tävling, gick riktigt bra ! med ett fall fick vi 8,2 i trampett, 8,1 i plint och 8,7 i matta, ! vi vann vårt kval och är direktkvalificerade till finalen imorgon. Riktigt stolt tränare :)
så det blir en lång tävlingsdag för mig imorgon, tävlar i mixen själv imorgon och ska samlas klockan 8 (för tidigt) sen är det final med tjejerna klockan 1.
Tjejerna hade 25 poäng totalt och det är dagen tredje eller fjärde högsta, så vi har helt klart chans imorgon, allt kan hända !
Skriver kanske mer ikväll eller imorgon innan jag åker
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0