sova

ska snart gå och lägga mig, känns lite så att gå och lägga sig klockan tio en lördag men jag ska faktiskt upp mycket tidigt imorgon. ska vara på GA-hallen klockan åtta, för att värma upp och tävla i mixen :) fy fan vad vi ska köra, även om killarna (nu låter jag jätte taskig) inte är mega bra, så tror jag att vi kommer kötta som fan.  vi ska vinna totalt !
En lite dålig nyhet är att jag har lyckats sträcka en muskel (tror vi) i ryggen och det gör så jävla ont, min kropp börjar ta så jävla mycket stryk, grejen är att jag inte mått bra på länge, men "sopat" det under mattan och trott att det bara var en "extra dålig" höft/axel/rygg dag, men nu måste jag börja ta tag i det på riktigt, så om ni vet någon bra sjukgymnast eller så, så kan ni ju skriva :)
nu ska jag sova, jag bloggar imorgon innan tävlingen om jag hinner,
håll tummarna för oss imorgon, god natt !

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0