snart helg

min dag har varit väldigt uppochner..
krävande, rolig, sällskaplig, och lite av något som jag inte kan namnet på..
Skolan började med nationella prov, i två omgångar. först reading och sen listening. gick väll hyffsat, men jag vet inte.. sen hem, jag och jaquline lyckas alltid fördriva tiden, men hur vi lyckas vet jag inte, men alltid trevligt.
Sen kom familjen hem, och huset fylldes med skratt, skrik och massa andra ljud och människor :p min famlij är ganska rolig... haha ! men  den historian tar vi en annan gång.
sen stack jag och mamma och skulle köpa skor, jag hittade vilka jag skulle ha (ett par) men ett par andra skor som jag också vill köpa kom in imorgon, så måste åka ut imorgon igen och köpa dem !
har precis skrivit klart min svenska som ska lämnas in imorgon, helt ok. men förövrigt en ganska onödig uppgift. vi fick tillbaka en gammal text så skulle vi bara förbättra den ..
blev ett långt inlägg ikväll utan något speciellt budskap eller innehåll, är skönt att skriva av sig ibland bara. särskillt vissa dagar, sånna som denna !
hör av mig imorgon .
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0