regn ?

trodde det skulle bli sommar på riktigt, okej att det regnar men inte så..  nog om vädret, får hoopas att det bättrar sig !
skolan idag, först italienska (skojjar inte att vi har världens tråkigaste lärare) sen matte (och han är inte bättre ) efter lunch hade vi idrott (ute :/ ) men gick bara en orgienteringsrunda, så det var lugnt :p sen naturkunskap, (den läraren är ganska soft)
efter skolan gick jag och olle en runda på stan, köpte present till julia, wii, vi ha hittat på massa fint !
jag köpte nagellack och en eyeliner, nu saknas bara skor !
ska dra till konsum nu med jaquline, när jag kommer hem ska jag lägga in en bild på en present som jag fick av mina gymnaster i måndags :)
puss så länge !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0