måndag

har haft en vanlig måndag, nästan iallafall.
jag börjar bli lite rädd för mina höfter och axlar, som jag har sagt innan spökar dem en del, de typ hoppar ur led och massa så, och idag när jag och jaquline gick hem så fick jag rejält ont! det går över efter ett tag men det gör så j*vla ont. ska kolla upp det någon dag.
efter skolan åkte jag ju som sagt till gh med julia, gick bra fram tills att vi fick avbryta träningen då en gymnast skadade sig och fick åka till sjukhuset, men tror inte att det är så allvarligt men bät
tre att ta det säkra före det osäkra !
sen fortsatte träningen till 7 sen hem och äta och duscha, kollar tv nu!
imorgon är det skola, har bara nationella prov i matte så slutar 10,10 :)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0