kaotisk dag

min dag har varit minst sagt kaotisk ! haha, lite små kul, började med nationella prov i matte, tror det gick bra, kändes helt ok iallafall men vågar inte ta ut något i förväg, vi får se hur det har gått ! Sen hade vi håla i typ två timmar så jag och jaquline bestämde oss för att gå och köpa pizza, men de hade inte öppnat. så vi ändrade planerna och gick istället ner i stan för att äta kinamat men de tog inte kort, så tillslut blev det mc ! haha.
Sen gick vi snabbt upp till idroten på olympia. och sen tillbaka till skolan för att ha naturkunskap.
Har ganska mycket i skolan förtilfället, det är nu i slutet, så ska bara göra klart min mat, står och gör wok med kyckling, erkänn att jag är duktig?! :) sen ska jag sätta mig och plugga en stund!
Slriver senare idag..
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0