guld, guld och brons


ooh, fy, jag är så trött  ! jag somnade till lite i soffan innan, jag har varit på uppe sedan klockan kvart äver sex/halv sju, och varit på tävlingen från åtta till fyra.
Vi i mixen kom etta med poängen 9,05 i plint 9,05 i trampett och 9,2 i matta (virtositet på mellanhopp, volter och hjulningar) riktgit bra kört !
Sen var det tjejer äldre där några från mitt alg var med och tog guld :) Grattis
Sen i finalen för mina små flickor var det de tio bästa lagen av gårdagens 30 lag, på för träningen såg vi att det var mycket HÅRD kunkurrens. Men vi tog hem bronet med poängen 8,45 i plint , 8,9 i trampett och 8,2 i matta. Mega bra kört tjejer, alla vi tränare är jätte stolta , ni är jätta duktiga !
Efter tävlingen åkte jag hem och sen skulle jag och julia ut och dela ut reklam, (nu när det knappt finns sommar jobb) det kan ju inte ta så lång tid, tänkte vi ! fy fan vad fel vi hade.. Vi var ute i kanska tre timmar och det började spö regna. Så när jag kom hem la jag mig i soffan under en filt och somnade lite ! 
Och vi ska inte snacka om hur (alldeles för) lite det är betylt för den rundan vi går, 94 spänn?!!
inte alls värt de pengarna !
Ojojoj, det blev ett långt inlägg, men har haft en mycket händelsrikdag !
sov gott
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0