fredag kväll

Efter skolan var jag och jaquline så duktiga att vi cyklade ända till skoaffären. vill bara tillägga att det var uppförs backe och mot vind hela vägen !  haha
köpte iallafall två par skor:

man ser inte så bra, men kommer fler bilder imorgon !
de vita är iallafall jätte gulliga, det är inte de som jag har lagt upp bild på innan, jaquline hittade ett par andra (som kom in i affären idag) de är  typ 7 cm höga, ganska öppna, och har en rosett liknande grej vid tårna, de kommer passa perfekt, hoppas jag haha !
de bruna "gladiator skorna" har jag inte köpt till något speciellt tillfälle, bara sommrigt fina !

När jag kom hem packade jag in julias presenter, super fint !!
Där är två paket som är gömda eftersom de är lite mer hemliga, haha, gör allt för att få julia nyfiken hihi.
innehållet är hemligt tillochmed till imorgon kväll. !


Min fredagskväll kommer bara innehålla mys framför tv:n, med godis, popcorn, läsk och annat gott!
imorgon kommer tjejerna (olle, frida och joss) hit innan konfan, trevligt ! och sen går vi fest fina till julia..
skriver mer imorgon :)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0