Bästaste..!

Jag har varit otroligt trött idag, tror att man nästan har gått på sommarlov redan, lite halvt iallafall.
Har precis ätit god mat, typ pasta med någon god pasta sås grej ! haha
Klickade precis runt på internet och massa olika bloggar, ni har har säkert hört om viktor som dog i cancer, hans mamma bloggar(http://denstarkastestjarnan.blogg.se/) och har lagt ut en film om victor, så gulligt!
låter kanske konstigt, men tårarna var inte långt borta.. kanske för att jag själv har en bror i den åldern, jag vet inte. jag kan inte tänka mig att förlora någon som stod mig så nära, nu kommer nästan tårarna igen. fy känner mig helt känslig idag, vet inte vad det är med mig förtillfället.  Nu vill man ha någon sidan om att bara kram sönder!
skriver imorgon!
en sista sak, Jag älskar dig !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0