snö? trodde det va snart vår!

Har precis hämtat sebastian på dagis, skolan var inte särskillt händelserik förutom att vi fick ett nytt projekt om klimat osv.  
skrev ingenting igår eftersom min pappa ockuperade datorn när han kom hem, han har hittat någon hemsida där han kan kolla på alla fotbolls matcher ( de som inte sänds på tv) och om han inte kollar fotboll så spelar han typ tetris eller något, liv? no.. men igår hade det inte så stor betydelse eftersom jag hade bloggtorka, inget att skriva , dålig fantasi kallade vad ni vill men jag visste iallafall inte vad jag skulle skriva för att min onsdag var ganska tråkig, igår kväll gjorde jag och mamma hemma-lagade hamburgare, jätte gott! och eftersom det fortfarande fanns cheesecake i frysen så blev det det till efterrätt för min del. :)
nu ropar min mage efter mat.. skriver kanske mer senare idag.
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0