sjukling

fy detta händer allt för ofta, inte att jag blir sjuk utan att inläggen försvinner när jag laddar upp dem :/
men är iallafall sjuk, har inte sovit särskillt mycket i natt, och har feber och mega ont i halsen. Imorse förflyttade jag mig och min dator ut i vardagsrummet, klarar mig inte utan min dator !
Så har legat i soffan hela dagen, och sovit en del. och jag mår faktiskt bättre nu. Nu är mamma iallafall på väg hem med mat och glass till mig, jag har ätit två riskakor idag så min mage skriker lite smått efter mat.. men det blir förhoppningsvis skola imorgon. Ikväll skulle det bli träning, men inte för mig. tråk. Jag skulle verkligen behöva alla träningar och lite till inför tvävingen om 33 dagar. ;) För er som inte visste så ska vi tävla ut riksfinal som äntligen går i helsingborg, sjukt ballt :) som vi ska äga. och om ni vill veta så har vi alltid haft "dealen" att om vi vinner så ska vi bada i närmsta fontän eller havet. så om vi vinner i år blir det bad i fontänen utanför ih om den är fylld annars blir det gröningen :) be there !
Ha en bra måndag
pussas
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0