sista mars

har haft fullt upp hela dagen, jag skojjar inte.
började med skola 8-12 sen ner till knutan och ta bussen till väla, tandläkaren. det gick skit snabbt hos tandläkaren, men när jag skulle ta bussen hem börjar busschaffören och dampa om att jag måste betala fast att biljetten fortfarande gäller, och jag hade inga kontanter.. så jag fick gå upp till väla (tandläkaren ligger mittemot siba typ) för att ta ut hundra kronor och sen kunna betala de få kronor som jag var tvungen att betala extra på bussen. förövrigt så har jag ringt till skånetrafiken och klagat två gånger. !
men när jag väl var hemma så var det plugg som gällde, har två inlämningar idag, och matte prov på torsdag, jag måste plugga på det imorgon !! 
har precis skickat in allt, lite nöjd är jag allt :p
ska läsa lite, sen ska jag sova.
25 dagar till tävling :)
god natt puss
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0