måndag 30/3-09

har precis kommit hem från träningen och sitter här och äter samtidigt som jag sitter vid datorn och bloggar och pluggar, allt på samma gång idag igen..
skolan gick ovanligt snabbt idag, annars brukar måndagarna vara otroligt sega, men efter skolan gick jag hem och åt, sånna bullar man värmer i ugnen älskar sånna :) sen plugg plugg plugg, har massor nu innan lovet. men det är bättre att ha det nu så att man kan vara helt ledig nästa vecka !
Träningen idag gick också väldigt bra, först hade vi ingen tränare så det tog tid innan vi kom igång men sen så. först hopp sen tumbling, vi strömmade till och med igenom det inför tävlingen, kommer bli så jävla kul!! vi fick också tiderna, men de kan jag rabbla upp en annan gång (kan inte dem i huvudet) men jag hoppas att alla kommer och hejjar på oss helsingborgare !!
Ska återgå till plugget lite smått nu innan jag ska bädda ner mig i sängen, det känns att man har vridit om klockan, jag är mega trött !
puss <3<3
på fredag kommer Marie, längta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0