lördag och earth hour

earth hour idag, hur många är med?
det har ju egentligen inte börjat ännu, inte förrens 20,30.  men om man kollar ut och ner längs med gatan så är det mörkare i fönsterna än vanligt vid denna tiden. DAgen har varit ganska lugn, det är det ända jag säger varje dag men mina dagar är ganska lugna, har knappt tid till att vara ute om helgerna eller så, men det ska det bli ändring på. men efter lägret som var helt ok, och jag testade mina tejp kunskaper, jag är faktiskt bra sånt dära med skador mm.  :)  nu sitter jag i köket och håller mamma och pappa sällskap medans dem lagar mat eller så kanske det är dem som håller mig sällskap ?!, mamma och pappa har gått in för det hära med att släcka lampor. :p så de har tänt hur många ljus som helst så det börjar bli ganska varmt.. ska kanske hem till julia sen och kolla film osv, mys på sånt :)
puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0