lördag 09:03:21

fy, det är lördag morgon och klockan är inte mer än tio, och jag sitter redan uppe. visst det blev inte så jätte sent igår, jag var hemma runt kvart över elva/halv tolv,  men det hade varit skönt att sova lite till. Men istället sitter jag här och pluggar...
bättre att göra det nu så är det avklarat. Vet inte hur mina planer för dagen ser ut eftersom mamma och pappa förstörde dem lite halvt,
men ska iallafall vara duktig och cykla till gh sen klockan1. efter det, om jag är snabb hem, så ska jag följa med mamma och pappa till mats och anna som precis har fått sin nya lägenhet :)
annars händer det ingenting idag, en helt händelselös kväll också.
ha en nice lördag så länge :)
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0