länge sen..

länge sen jag skrev och jag har precis suttit och skrivit en hel novell men så duktig som sandra är så råkar hon klicka bort allt, bra !! Så här kommer allt i en lite kortare version.

I söndags gick jag upp kvart över fem :O åkte hemifrån tjugo över sex och sen mot Åhus med frida, olle, emilia och fridas pappa som körde. Och för er som är intresserade så gick olles mun i ett. Det var verkligen non stop på den damen, bortsett från några konstpauser då och då. När vi kom ner till åhus var det förträning och sen defilering. Och för en gångs skulle så gjorde sandra inte bort sig, bravo : ) och eftersom vi var först ut i fristående trängde vi oss igenom omklädningsrummet för att hinna ta av oss defileringsstället och sen ut igen och köra fristående. Det gick riktigt bra, alla stod i balanserna och vi fick poängen 7,9. Sen var det dags för tumbling och förövrigt så var det väldigt mjukt. Men med ett fall fick vi ändå poängen 8,4. Och sist hade vi hopp där vi också tävlade på nya varv och fick poängen  8,75. En total poäng på 25,05 och ett silver till oss. De yngre var också väldigt duktiga och tog guld och lika så killarna. Detta betyder att det är riksfinal den 25-26 april för alla tre gf fram lagen på IH. Äntligen på hemma plan och jag hoppas att alla kommer dit hihi :) : )


puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Esa

Det var riktigt bra jobbat! ;)Puss

2009-03-05 @ 08:30:50
URL: http://fehre.blogg.se/
Postat av: olle

1. på vägen dit var jag nästan tyst

2. om man råkar klicka bort det finns det kvar

3. jag satte ner tån i min första balans

2009-03-05 @ 21:11:40
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0